Blog Tour 2018 – Warsaw Home – cz.1

BlogTour2018 – premier wydarzenia na Warsaw Home

Kiedy pierwszy raz w zeszłym roku pojawiłam się na Warsaw Home, nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Była to druga edycja targów i na pierwszej była tylko jedna hala, na drugiej już 3, a na tegorocznej już 5 hal.

W tym roku targi była dla mnie podwójnie fascynujące ponieważ otrzymałam zaproszenie na BlogTour2018, czyli na pierwsze z cyklu spotkanie targowe dla Blogerek wnętrzarskich. BlogTour2018 jest kontynuacja projektu w którym również brałam udział pierwszy raz w tym roku, a mianowicie Meetblogin.

W przeciwieństwie do warsztatów Meetblogin, BlogTour2018 miało charakter ściśnie nakierowany na spotkania na stoiskach z markami partnerskimi, abyśmy mogły poznać ich filozofię, nowości i ofertę. To w jaki sposób zostałyśmy przyjęte, oprowadzone po stoiskach i zaopiekowane przerosło moje oczekiwania.

W tym miejscu chciałam serdecznie podziękować Uli Michalak dzięki której to wydarzenie nie byłoby możliwe, oraz marką partnerskim, które tak znakomicie nas przyjęły.

Dla mnie było to ogromne wyróżnienie ponieważ blogowaniem zajmuje się dość sporadycznie, w szczególności kiedy mamy gorący okres z biurze tak jak teraz. Mimo to zawsze bardzo chętnie opisuję ciekawe wydarzenia (nawet jeśli w lekkim niedoczasie) i lubię z perspektywy kilku tygodni poukładać sobie swoje przemyślenia i wrażenia.

Wpis na temat BlogTour2018 jest pierwszym z cyklu wpisem w którym chcę Wam przedstawić perełki z tegorocznych Warsaw Home i mam nadzieję, że przyjmiecie je z takim samym entuzjazmem jak ja.

Jedną z najlepszych rzeczy w spotkaniach dla Blogerek wnętrzarskich jest czas, który mogę spędzić z dziewczynami. Obserwuje je na Instagramie czy Facebook'u i są dla mnie źródłem ogromu inspiracji i za to je bardzo cenie. To wulkany energii, cudowne kobiety które swoją pasją, przebojowością i poczuciem humoru podbijają serca swoich czytelników.

BlogTour2018 - dzień pełen wrażeń

Balma/Noti

Poranne oprowadzanie zaczęłyśmy od wizyty na stoisku Balma/Noti, większości z Was którzy interesują się designem te marki są doskonale znane. Balma zajmuje się produkcją doskonałych w jakości designie mebli biurowych.

Natomiast Noti to marka która od początku swojego istnienia wyróżniała się na tle konkurencji doskonałym designem, dbałością o detale i doskonałą jakością materiałów. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym czy inwestować w polski design to ja Wam mogę odpowiedzieć tylko w jeden sposób "Oczywiście, że tak!"

Warto wspierać rodzimy design bo udowadnia on, że niczym nie odstajemy na tle pozostałych krajów europejskich.

Rosenthal

Kolekcja Versace dla Rosenthal była totalnym zaskoczeniem. Nie sądziłam, że klasyczna porcelana może być pokazana w taki sposób.

Jak wiadomo marka Versace słynie z rozmachu i przepychu, ale mieć taką unikalną filiżankę z tej kolekcji to na pewno nie lada przeżycie. Zawsze na wysokich obrotach, zawsze najlepszej jakości taka jest właśnie ta kolekcja, nie pozostawia miejsca na brak perfekcji. Tu każdy detal dopracowany jest w każdym calu.

Dodatkowym zaskoczeniem był mariaż porcelany z modą bo na stoisku Rosenthal można było zobaczyć również oryginalną kreację Versace którą miała na sobie Jennifer Lopez. Zrobiło się naprawdę światowo.

Homebook

Homebook specjalnie dla nas przygotował nie tylko prezentacje, ale również całe przyjęcie urodzinowe, ponieważ właśnie obchodzi swoje 5 urodziny. Żeby je uczcić mieliśmy okazję wziąć udział z szkoleniu przygotowanym specjalnie dla nas Blogerek o tym jak sprawić, żeby nasze blogi się jeszcze lepiej pozycjonowały i jakie narzędzia warto w takiej promocji wykorzystywać.

Jedną z ważniejszych rzeczy przy okazji świętowania urodzin Homebook była premiera albumu. To już 5 odsłona tej niezwykłej publikacji i druga z kolei, w której znalazł się projekt mojego autorstwa.

To 5 wydanie albumu wg mnie jest mistrzowskie i warto je mieć w swojej kolekcji, bo jakość zarówno wydania jak i samych zdjęć z realizacji jest naprawdę na najwyższym poziomie. Ja osobiście jestem związana z Homebook prawie od samego początku i cieszę się nie mam okazje przez lata podziwiać jak doskonale się rozwijają inspirując i edukując.

Dodatkowo jak też część z Was wie Homebook jest patronem medialnym naszego projektu Stodolove.

Fargotex/Almi decor

Dywany to temat który klienci zostawiają na sam koniec i traktowany jest nieco po macoszemu tak jak np. osprzęt elektryczny czy aranżacja okien. Dywan nie tylko wprowadza do wnętrza przytulny klimat, ale też jest dopełnieniem graficznym, poziomym obrazem, który w zestawieniu z meblami tworzy całość aranżacji.

Carpet decor to marka, której najnowsza kolekcja dywanów inspirowanych kamieniem wyszła spod ręki znanego projektanta mody Macieja Zienia. Maciej od lat znany jest już nie tylko z wybiegowego szyku, ale od lat przygotowuje również projekty związane z branżą wnętrzarska.

Na stoisku Fargotex opowiadał nam o tym w jaki sposób powstawała nowa kolekcja sygnowanych przez niego dywanów.

Marki Almi Decor nie trzeba nikomu przedstawiać. Marka znana przez lata z doskonałej jakości dodatków i mebli do wnętrz, zniknęła na jakiś czas z polskiego rynku, żeby znowu na niego powrócić w świetnym stylu co wielu z Was bardzo ucieszy.

O swoim udziale w powrocie do świetności opowiedziała nam znana projektantka, która tworzy od lat i prowadzi swoje studio projektowe w Mediolanie. Nowa kolekcja zachwyca nowymi produktami, ale jest utrzymana w stylu dla sympatyków tej marki bardzo rozpoznawalnym.

Na razie pierwszy sklep otwarty został w Warszawie, ale już wiem z nieoficjalnych rozmów w kuluarach, że marka ta wybiera się również z kolejną lokalizacja nad morze.

Barlinek

Kto z nas nie kocha drewna pod stopami, nawet najlepszej jakości laminaty nie zastąpią tego uczucia stąpania po naturalnych deskach. Barlinek to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najdłużej działających na rynku marek produkujących naturalne podłogi drewniane.

Jako, że mieli możliwość gościć tak duże grono Blogerek i Influencerek skorzystali z zaopiniowania nowych kolorów, które chcą wprowadzić do swojej oferty. Miałyśmy niebywałą okazję stać się częścią kolekcji nowych kolorów, które wejdą w najbliższym czasie do produkcji masowej.

Za to również kocham BlogTour, możliwość wpływania na rzeczywisty wygląd produktów, a co za tym idzie możliwość dowolnego ich kreowania.

Przy okazji wizyty na stoisku, dostałam potwierdzenie, że Barlinek będzie partnerem naszego projektu Stodolove, co ogromnie mnie cieszy, bo będziemy mogli cieszyć się produktami tej marki na co dzień przez długie lata w naszym domu.

Do tej pory podłogi Barlinka pojawiały się u naszych klientów teraz sama będę mogła z nich skorzystać.

Muraspec

Tą firmę poznałam kilka lat temu, kiedy szukałam alternatywy dla popularnych ściennych okładzin obiektowych. Muraspec okazał się idealnym rozwiązaniem pod kątem jakości i ceny produktów.

Szeroki wachlarz wzorów i kolorów dopasowany do każdego rodzaju i stylu wnętrza. Tym razem zaskoczyli mnie jeszcze bardziej pokazując nowe wyjątkowe wzory.

Dużo motywów roślinnych i zwierzęcych w niesamowitej gamie kolorystycznej. Doskonałą alternatywa również jako okładziny ścienne do łazienkę.

Nowatorskim produktem w ofercie jest marka Bencore, z którego można wykonywać przegrody w postaci parawanów dzielących pomieszczenie, ale również całe ścianek ażurowe, fronty, czy drzwi.

Tubądzin

Tubądzin to firma doskonale wszystkim znana od lat. To właśnie dla tej firmy projektuje od lat zarówno Maciej Zień jak i Dorota Koziara, których mieliśmy okazję po raz drugi tego dnia posłuchać na specjalnie przygotowanym dla naszej grupy oprowadzaniu po nowościach marki Tubądzin.

Ilość nowych wzorów i kolorów przytłacza i onieśmiela. Będzie zapewne ogromną inspiracją dla niejednego projektanta i klienta, który obecnie wykańcza dom czy mieszkanie.

Dawno nie było tak dużego wyboru, jeśli chodzi o polską markę produkującą płytki ceramiczne i gresowe. Każdy znajdzie coś dla siebie zarówno w dużych formatach imitujących kamień jak i w mniejszych dekorach, które doskonale dopełnią swoją dekoracją współczesne wnętrza nie tylko łazienek.

Współpraca ze znanymi projektantami i tym razem zaowocowała ciekawymi kolekcjami, które nie przejdą bez echa w branży wnętrzarskiej.

Franke

Kto z Was postrzega markę Franke jako producenta armatury kuchennej, zlewów i okapów, ręką do góry. A kto z Was wiedział, że prócz okapów marka Franke produkuje również wysokiej klasy sprzęt AGD do kuchni? Płyty, piekarniki, mikrofale, ekspresy – zaskoczeni?

Dla naszej BlogTour grupy firma Franke zamknęła swoje stoisko, aby móc przedstawić swoją bogatą ofertę nowości. Oferta Franke jest mi zanana od lat, ale byłam również zaskoczona tak bogatą ofertą AGD, ciekawych w formie i kolorach kolekcji okapów, ale również nowych rozwiązań w zakresie baterii kuchennych i zlewów.

Zaskakują kolory i materiały które pojawiły się jako nowości w ofercie, teraz każdy będzie mógł wybrać z oferty Franke produkty dedykowane i jeszcze bardziej spersonalizować swoją kuchnię pod swój gust i styl.

Zdjęcia oczywiście niezastąpiona Karolina Grabowska, która towarzyszyła nam z aparatem przez cały dzień.

Udostępnij
Zapisz się do Newslettera
  1. Zawsze chciałam jechać na takie targi, zobaczyć zestaw tak kreatywnych rozwiązań i zastosowań, które chętnie użyła bym w swoim domu. To musi być ciekawe doznanie zobaczyć jakie pomysły mają dziś architekci i dekoratorzy.

    1. Targi to ogrom inspiracji, ale też okazja do tego, żeby w jednym miejscu zobaczyć produkty na żywo, sprawdzić ich jakość, usiąść na wybranych meblach i sprawdzić wygodę żeby później przekazać klientowi wrażenia. Dla moich klientów z Warszawy to była też opcja na to żeby zobaczyć zaproponowane meble w jednym miejscu na żywo, żeby nie trzeba było jeździć dookoła Warszawy po kilkunastu sklepach.

Comments are closed.